Bezpieczny serwis

Stosujemy specjalne zasady dodatkowej ostrożności i higieny

W trosce o dobro i zdrowie naszych Klientów

W związku z sytuacją epidemiologiczną, w trosce o dobro i zdrowie naszych Klientów, zgodnie z zaleceniami WHO i GIS stosujemy specjalne zasady dodatkowej ostrożności i higieny we wszystkich naszych punktach obsługi.

– W naszych punktach obsługi stosujemy granicę odległości ok.1-2 m od stanowiska.
– Obowiązuje zakaz podawania rąk na powitanie oraz pożegnanie.
– Nasi pracownicy przestrzegają wszystkich zasad higieny przez częste mycie oraz dezynfekcję rąk.
– Szklane zastawy naczyń zastąpiliśmy jednorazowymi kubkami i akcesoriami.
– Kilka razy dziennie dezynfekujemy blaty stołów, klamki oraz poręcze.
– Stosujemy oddzielne długopisy dla klientów oraz doradców, które na bieżąco podlegają dezynfekcji,
– Przy wejściu do salonu udostępniony został dla klientów płyn do dezynfekcji, do którego użycia zachęcamy zarówno przed jak i po wizycie w serwisie.
– Stworzyliśmy dodatkowe strefy dla oczekujących, aby każdy czuł się komfortowo.

Dla zwiększenia bezpieczeństwa

Dla zwiększenia bezpieczeństwa wprowadziliśmy też dodatkowe procedury przyjęcia oraz wydania samochodów.
Podczas przyjęcia oraz wydania samochodu w obecności Klienta przecieramy środkiem dezynfekującym wszystkie miejsca kontaktu bezpośredniego:
– klamki,
– kluczyki,
– deskę rozdzielczą,
– lewarek zmiany biegów,
– dźwignię hamulca ręcznego,
– kierownicę.

Zachęcamy też do skorzystania z usług ozonowania wnętrza, dezynfekcji układu klimatyzacji oraz wymiany filtrów pyłkowych na aktywne filtry węglowe.

Zadzwoń


Podejmij decyzję z nami